ΑΠΛΟΤΗΤΑ · ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ · ΕΥΕΛΙΞΙΑ · ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ · ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΟΙΝΟΥ · ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
Η διαδικασία λογοτύπησης πραγματοποιείται με ιδιαίτερη προσοχή και μεράκι καθώς το λογότυπο αποτελεί το θεμέλιο λίθο, τη σφραγίδα, το οπτικό αποτύπωμα της εταιρικής ταυτότητας και χρησιμοποιείται με σκοπό να την επικοινωνήσει στην αγορά και να την κάνει αναγνωρίσιμη. Ακολουθεί μια δραστηριότητα σε βάθος χρόνου και οι σχεδιαστικές αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν απαιτούν ενδελεχή έρευνα, μελέτη και κατανόηση της ομάδας στόχευσης και του ανταγωνισμού, διορατικότητα και τεχνογνωσία με σεβασμό στην κληρονομιά του συμβόλου. Στόχος είναι η επικοινωνία με τον πιο άμεσο, απλό & καθαρό τρόπο, τεχνικώς άρτιο και λειτουργικό. Ισορροπημένο, δίχως περιττά στοιχεία, ευέλικτο σε οποιαδήποτε σμίκρυνση ή μεγέθυνση, αξιομνημόνευτο και διαχρονικό.
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ 🫰
λογότυπος (ο): η γραφιστική αποτύπωση του σήματος-εμβλήματος-σφραγίδας που συμβολίζει-ταυτοποιεί οπτικά ένα προϊόν, μια επιχείρηση, μια εταιρία, έναν οργανισμό, ένα μουσικό συγκρότημα, μια ομάδα, ένα ίδρυμα κ.ο.κ., που μπορεί να συνδυάζει γράμματα και σχέδια.
Λόγιο ενδογενές δάνειο: αγγλικό logotype < logo- + type < αρχ. λόγος (= λέξη, ομιλία) + < αρχ. τύπτω (= χτυπώ)